Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- wymuszona pozycja ciała;
- praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy;
- brak oznaczeń dla osób niewidomych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszajacych się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną w zakresie dokumentów niejawnych, a także udziela policjantom wydziału instruktaży z zakresu stosowania przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
- Prowadzi obsługę kancelaryjną w zakresie dokumentów jawnych; dokumentację pracowniczą w zakresie zleconym przez naczelnika wydziału
- Organizuje proces archiwizacji w wydziale w zakresie dokumentów niejawnych i jawnych
- Dokonuje czynności związanych ze zmianą lub zniesieniem klauzul tajności z dokumentów niejawnych
- Dystrybuuje oświadczenia o stanie majątkowym funkcjonariuszy i pracowników wydziału
- Wprowadza i modyfikuje, w określonym zakresie, dane do policyjnych baz danych oraz dokonuje sprawdzeń w systemach policyjnych oraz pozapolicyjnych
- Prowadzi obsługę administracyjno-gospodarczą
- Prowadzi obsługę sekretarską kierownictwa wydziału
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- biegłe posługiwanie się pakietem MS Office
- znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz dot. KSIP
- dobra organizacja pracy, uprzejmość
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy z dokumentami niejawnymi
- uprawnienia w zakresie obsługi KSIP
- umiejętność obsługi KSIP oraz innych systemów policyjnych i pozapolicyjnych