Kierownik oddziału

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 149970

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca techniczno-administracyjna z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych;
  • praca w siedzibie urzędu / możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych);
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym;
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym;
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości;
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych;
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.

Zakres zadań

  • organizuje, kieruje i nadzoruje pracę oddziału oraz wykonuje zadania bezpośredniego przełożonego podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji zadań oddziału,
  • sprawuje nadzór nad działaniami z zakresu administrowania nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu i rozliczaniem kosztów związanych z administrowaniem obiektami Urzędu oraz dokonuje analizy ilościowej i wartościowej usług i dostaw do obiektów LUW, a także wstępnej oceny zgodności wystawionych faktur z umowami w zakresie rzeczowo - finansowym w celu zapewnienia realizacji dochodów budżetowych,
  • sprawuje nadzór nad przygotowaniem projektów umów na korzystanie z nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Urzędu i umów na korzystanie z budynków (lokali) pozostających w dyspozycji Urzędu na podstawie innych tytułów prawnych niż trwały zarząd oraz nad ich realizacją w celu zapewnienia racjonalnej gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa,
  • sprawuje nadzór i kontroluje realizację zadań Oddziału w zakresie gospodarki składnikami majątkowymi Urzędu, prowadzeniem ewidencji mienia LUW oraz uczestniczy w inwentaryzacji mienia Urzędu w celu zapewnienia racjonalnej gospodarki mieniem Skarbu Państwa,
  • sprawuje nadzór i kontroluje realizację zakupów i usług zleconych do wykonania na rzecz Urzędu, zgodnych z zakresem działania Oddziału w celu realizacji potrzeb Urzędu,
  • sporządza plany okresowych kontroli stanu technicznego budynków LUW oraz sprawuje nadzór nad opracowaniem przedsięwzięć dotyczących utrzymania właściwego stanu technicznego obiektów i lokali Urzędu oraz prawidłowego zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej w budynkach LUW w celu realizacji obowiązków zarządcy,
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem dokumentacji regulującej stan prawny nieruchomości, prowadzeniem ewidencji obiektów oraz książek obiektów Urzędu w celu realizacji obowiązków zarządcy wynikających z przepisów prawa budowlanego,
  • sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem obiektów i mienia Urzędu w celu zabezpieczenia mienia Skarbu Państwa będącego w dyspozycji Urzędu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, Prawo budowlane, o ochronie przeciwpożarowej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa
  • Posiadanie kompetencji kierowniczych: umiejętność zarządzania ludźmi, umiejętność skutecznego komunikowania się i negocjacji, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialności oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Przeszkolenie z zakresu administrowania nieruchomościami