U nas zarobisz na wynikach. Damy Ci wolną rękę w działaniu, silne zaplecze znanej marki i wsparcie, które pozwala skupić się na tym, co robisz najlepiej – sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
- Współpracę z ING Bankiem Śląskim.
 - Jasny system prowizyjny – bez górnego limitu.
 - Pełne wsparcie szkoleniowe i produktowe.
 - Nowoczesne narzędzia do pozyskiwania i obsługi klientów.
 - Możliwość budowania własnego portfela klientów MŚP.
 - Elastyczność w planowaniu pracy (spotkania z klientami mogą odbywać się w naszych biurach, w miejscach wskazanych przez klientów lub w placówkach ING Banku Śląskiego).
 
Jeśli napędza Cię sprzedaż, lubisz pracę z klientami biznesowymi i chcesz mieć realny wpływ na rozwój firm z sektora MŚP – to miejsce jest dla Ciebie. Wspólnie z ING Bankiem Śląskim oferujemy przedsiębiorcom nowoczesne rozwiązania finansowe, a naszym współpracownikom – jasny system wynagrodzeń, pełne wsparcie i możliwość rozwoju.
- Sprzedaż produktów finansowych ING Banku Śląskiego dla firm: leasingów, kredytów, rachunków, obsługi księgowej, faktoringu itd.
 - Telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami z sektora MŚP.
 - Rozpoznawanie potrzeb biznesowych i dopasowanie odpowiednich rozwiązań finansowych.
 - Budowanie długofalowych relacji opartych na zaufaniu i profesjonalnej obsłudze.
 - Realizacja celów sprzedażowych w oparciu o przejrzysty model prowizyjny.
 
Jeśli potrafisz rozmawiać z klientami, czujesz się pewnie w świecie finansów lub chcesz się tego nauczyć i cenisz, gdy Twoje wyniki przekładają się na realne zarobki - u nas poczujesz, że jesteś na właściwym miejscu.
- Samodzielności, zaangażowania, wysoko rozwiniętej samomotywacji i nastawienia na wyniki.
 - Umiejętności prowadzenia rozmów z klientem – zarówno telefonicznych, jak i podczas spotkań bezpośrednich lub otwartości do nauki w tym obszarze.
 - Doświadczenia w sprzedaży, mile widziane w sprzedaży produktów finansowych – szczególnie leasingów, kredytów czy faktoringu.
 - Gotowości do założenia działalności gospodarczej (lub jej posiadanie).
 - Znajomości rynku MŚP i rozumienie specyfiki potrzeb klienta biznesowego (mile widziane).
 
          


