Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office

Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości.
  • Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy.
  • Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych.
  • Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań.
  • Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1).
  • Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumiały.
  • Logika i zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość, empatia i szybka umiejętność pisania.
  • Gotowość do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i możliwość rozwoju.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i szkoleń.
  • Jasne ścieżki awansu i programy mentoringowe.
  • Dostęp do szkoleń online.
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
  • Inicjatywy integrujące zespół i promujące różnorodność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
08.09.2025

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

Concentrix

lubelskie / Lublin

Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to...

07.09.2025

Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

Concentrix

lubelskie / Lublin

Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz...