Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa połączeń wychodzących
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
  • Przygotowywanie spersonalizowanych ofert
  • Rejestracja danych w systemie
Wymagania:
  • Biegłość w języku polskim na poziomie C1
  • Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji
  • Rozwinięte umiejętności sprzedażowe
  • Dokładność przy wprowadzaniu danych
  • Efektywność w zarządzaniu czasem
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie bazowe plus premia do 1500 zł
  • Praca w systemie zmianowym
  • Lokalizacja w centrum miasta
  • Szkolenie wprowadzające
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
13.05.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

lubelskie / Lublin

Telefoniczna obsługa klienta firmy telekomunikacyjnej– połączenia przychodzące oraz wychodzące.Doradztwo w zakresie doboru oraz sprzedaż usług klientom firmy.Wprowadzanie zgłoszeń i zleceń od klientów do systemu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

12.05.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Concentrix

lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...