- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące)
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem
- Bieżące raportowanie w systemach
- Znajomość języka niemieckiego (C1) i angielskiego (B2)
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów)
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat od pierwszego dnia współpracy
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenia w pełni przygotowujące do pracy
- Możliwości rozwoju
- Praca w międzynarodowym środowisku