Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów
  • Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 
Oferujemy:
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
22.05.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Concentrix

lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w...

14.05.2025

Specjalista ds. obsługi klienta

Concentrix

lubelskie / Lublin

Obsługa połączeń wychodzących Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie spersonalizowanych ofert Rejestracja danych w systemie Biegłość w języku polskim na poziomie C1 Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji Rozwinięte...