Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Przetwarzanie informacji na temat stanu zdrowia i wyników badań pacjentów;
- Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy.
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C2) i znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2-B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Mile widziane jest doświadczenie w Obsłudze Klienta.
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie dla studentów;
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota; w przedziale 8:00-18:00 (8-godzinne zmiany);
- Okres treningu i nestingu w trybie hybrydowym z Lublina.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi Klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się Świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.



