Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
- przeprowadzanie czynności sprawdzających i udział w kontrolach realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli III w Lublinie,
 - współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych,
 - przygotowywanie zestawień analitycznych i sprawozdawczych w zakresie realizacji zadań przez TWK III,
 - współudział w sporządzaniu analiz zbiorów danych dotyczących udzielania świadczeń finansowanych ze środków Narodowego Funduszu Zdrowia,
 - obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań,
 - bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Departamentu Kontroli w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
 
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe medyczne – farmaceuta;
 - lata pracy zawodowej:
- na stanowisko specjalisty minimum 3 lata pracy zawodowej,
 - na stanowisko starszego specjalisty minimum 4 lata pracy zawodowej;
 
 - posiadanie obywatelstwa polskiego;
 - posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
 - niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
 - znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.), w zakresie Działu IIIA;
 - znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych.
 
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
 - samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji;
 - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
 - odpowiedzialność za powierzone zadania;
 - wysoka kultura osobista;
 - umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
 - działanie zgodnie z etyką zawodową;
 - dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office.
 
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
 - kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
 - kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
 - oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
 
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
 - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
 - możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
 - pracę w systemie hybrydowym
 - elastyczny czas pracy
 - nagrodę jubileuszową za staż pracy
 - dodatkowy urlop stażowy
 - profesjonalny system szkoleń
 - możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
 - możliwość dofinansowania studiów do 100%
 - opiekę mentora/ mentorki
 - atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
 - dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
 - dofinansowanie karty sportowej
 - Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
 
 - ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
 - inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).
 
          


