Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
• Praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie; w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na wysokim parterze budynku;
• Praca w systemie codziennym w godzinach 07.30 – 15.30;
• Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, skaner, faks, niszczarka);
• Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin ;
• Oświetlenie sztuczne i naturalne;
• Praca z bazami danych/ programami specjalistycznymi;
• Możliwość poruszania się po budynku: brak windy, jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych na poziomie -1, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową, prowadzenie obsługi mundurowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej, dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
- prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu, bieżące opracowywanie dowodów PN, OW, LN, MN i systematyczne uzgadnianie zmian w ewidencji pozostałych środków trwałych,
- samodzielne opracowanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych netto oraz powyżej tej kwoty zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej, a także planowanie potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego
- analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego, ratowniczego, środków gaśniczych, neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie
- zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego na terenie powiatu lubelskiego oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych
- udział w przeprowadzaniu inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych i zapasów magazynowych oraz dokładne i terminowe ich rozliczanie
- współprowadzenie dokumentacji związanej z inwentaryzacjami, wybrakowaniem, likwidacją majątku KM PSP w Lublinie
- prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz sporzadzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw
- wystawianie faktur, analizowanie oraz opisywanie dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub innych instytucjach publicznych
- biegła znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej wraz z aktami wykonawczymi z zakresu wykonywanych zadań, o służbie cywilnej, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wspólnotowych UE w zakresie zamówień publicznych
- umiejętność obsługi komputera w zakresie oprogramowania użytkowego dotyczącego ewidencji majątku
- umiejętność formułowania pism, notatek, sprawozdań
- znajomość obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz arkuszy kalkulacyjnych
- znajomość przepisów związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową w PSP
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- znajomość podstaw fakturowania i zasad gospodarki magazynowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. B
- Komunikatywność, samodzielność, terminowość i dokładność
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zachowania równowagi w sytuacjach stresogennych
- Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem
- Ukończony kurs/szkolenie z zakresu fakturowania
- znajomość krajowego rynku umundurowania, odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego obowiązujących w PSP