Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu,
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich, drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
Zakres zadań
- współuczestniczy w przygotowaniu, planowaniu, tworzeniu projektów porozumień, weryfikacji i realizacji budżetu w zakresie finansowania realizacji urządzania terenów rolnych, w tym w ramach operacji typu „Scalanie gruntów” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014– 2020 oraz interwencji Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023 – 2027 oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Finansów i Budżetu – w celu sprawnego, efektywnego i prawidłowego wydatkowania środków budżetu dysponenta, w szczególności na wyprzedzające finansowanie kosztów kwalifikowalnych projektów w ramach wspólnej polityki rolnej związanych z urządzaniem terenów rolnych,
- współuczestniczy w przygotowaniu projektu budżetu Wojewody w zakresie właściwości Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej, wspomaga procesy analizy, weryfikacji, nadzoru i kontroli sposobu oraz stopnia wykorzystania dotacji udzielanych jst na zadania zlecone z zakresu geodezji i kartografii oraz prac geodezyjno urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, a także współpracuje przy opracowywaniu projektów podziału dotacji celowych zgodnie ze szczegółową klasyfikacją budżetową, w celu oszacowania rzeczywistego i niezbędnego poziomu dofinansowania tych zadań w bieżącym roku kalendarzowym i latach przyszłych. Współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań z realizacji budżetu w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu dopełnienia obowiązku sprawozdawczego,
- prowadzi sprawy dotyczące przechowywania kopii zapasowych baz danych, w szczególności baz danych ewidencji gruntów i budynków. Współuczestniczy w nadzorze nad jst w zakresie regularności przekazywania kopii baz danych w celu realizacji kompetencji ustawowych WINGiK.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, o finansach publicznych, o scalaniu i wymianie gruntów, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe - praca w jednostce sektora finansów publicznych
- Znajomość ustaw: Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, Kodeks Cywilny, o gospodarce nieruchomościami, oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość obsługi komputera i programów pakietu Microsoft Office, Libre Office, programów z zakresu obsługi budżetu państwa