Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Starszy referent - kancelaria tajna
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/0682
1. Ewidencjonowanie dokumentów zawierających informacje niejawne zgodnie z obowiązującymi przepisami;2. Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów jawnych i niejawnych funkcjonujących funkcjonujących w Jednostce Wojskowej;3. Ewidencja jawnych i niejawnych wojskowych wydawnictw specjalistycznych, dokumentacji technicznej i standaryzacyjnej oraz materiałów filmowych;4. Udzielanie wykonawcom merytorycznych wskazówek z zakresu wykonywania formy zewnętrznej dokumentów; 5. Udostępnianie i wydawanie materiałów jawnych i niejawnych wyłącznie osobom upoważnionym i egzekwowanie zwrotu materiałów;6. Przestrzeganie zgodnego z przepisami oznaczenia i rejestrowania materiałów jawnych i niejawnych w kancelarii i przez wykonawców;7. Przestrzeganie przepisów i zasad ochrony informacji niejawnych;8. Rozliczanie z materiałów jawnych i niejawnych wykonawców ubywających z Jednostki Wojskowej;9. Sprawowanie nadzoru nad ewidencją dokumentów wykonanych techniką komputerową, maszynową, powielania i kreślenia;10. informowanie kierownika kancelarii o naruszeniu przepisów o ochronie informacji niejawnych;11. Zgodne z przepisami zabezpieczenie materiałów jawnych i niejawnych oraz pomieszczeń kancelarii po zakończeniu pracy;12. Kompletowanie dokumentów oraz przygotowanie akt do archiwizacji;13. Rejestrowanie dokumentów jawnych i niejawnych i jawnych otrzymywanych, wysyłanych oraz wytworzonych na potrzeby Jednostki Wojskowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;12.Nadzór nad obiegiem dokumentów jawnych i niejawnych realizowanym z wykorzystaniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów SI ARCUS;
Wymagania konieczne:Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:wykształcenie wyższe - 2 lata stażu pracy wykształcenie średnie - min. 4 lata stażu pracy
Miejsce pracy:Lublin
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 140 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie