Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów)., prowadzeniem rozmów telefonicznych wewnętrznych i zewnętrznych.
- Lokalizacja stanowiska pracy – budynek KWP w Lublinie przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Finansów KWP w Lublinie na I piętrze. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów) oraz nie jest dostosowany dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- weryfikuje poprawność sporządzonych cząstkowych deklaracji rozliczeniowych, sporządza i przekazuje zbiorcze deklaracje rozliczeniowe wraz z raportami imiennymi pracowników i funkcjonariuszy garnizonu lubelskiego oraz przygotowuje noty stanowiące dyspozycje przekazania środków finansowych do ZUS,
- uzgadnia z ewidencją księgową kwoty potrąconych z wynagrodzeń, uposażeń i innych należności pracowników i funkcjonariuszy garnizonu lubelskiego składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz naliczonych od wynagrodzeń, uposażeń i innych należności pracowników i funkcjonariuszy garnizonu lubelskiego kwot składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy finansowanych przez pracodawcę,
- analizuje dokumenty z zakresu ubezpieczeń społecznych zgromadzonych w teczkach dziennych dotyczących jednostek organizacyjnych garnizonu lubelskiego oraz sporządza zestawienia składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy potrąconych w listach płac, umowach zlecenia i innych wykazach dodatkowych należności,
- sporządza i przekazuje do ZUS deklaracje rozliczeniowe i raporty imienne funkcjonariuszy zwolnionych ze służby nie spełniających warunków do nabycia prawa do emerytury policyjnej lub policyjnej renty inwalidzkiej, weryfikuje poprawność naliczenia składek emerytalno-rentowych, składek na Fundusz Pracy i Fundusz Emerytur Pomostowych, ewentualnie je nalicza oraz przygotowuje noty stanowiące dyspozycję przekazania środków finansowych do ZUS,
- weryfikuje i koryguje dane zapisane na indywidualnych kontach ubezpieczeniowych w ZUS dotyczących pracowników i funkcjonariuszy garnizonu lubelskiego na podstawie zawiadomień otrzymywanych z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządza i podpisuje raporty miesięczne dla ubezpieczonych,
- wystawia na żądanie funkcjonariuszom/ pracownikom zaświadczenia o wysokości odprowadzonych składek zdrowotnych,
- sporządza i przekazuje dokumenty zgłoszeniowe do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracowników i funkcjonariuszy Zarządu Centralnego Biura Śledczego Policji i Zarządu Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości oraz członków ich rodzin, a także aktualizuje zgłoszenia.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe uzupełnione ekonomicznymi studiami podyplomowymidoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku realizującym rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne w programie „PŁATNIK”
- Znajomość przepisów regulujących sprawy ubezpieczeń społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na Fundusz Pracy, naliczania płac pracowników i policjantów
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- Obsługa programu „PŁATNIK”
- Umiejętność: komunikowania się, pracy w zespole, analitycznego myślenia, działania pod presją czasu, organizowania pracy własnej
- Dokładność, systematyczność i sumienność
- Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, internet)
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r." - plik do pobrania w zakładce oświadczenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe